جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب بریدن سر

تعبیر خواب بریدن سر
مقاله

مشاهده خواب بریدن سر

تعبیر خواب بریدن سر چیست ؟ خواب دیدم جنگ بین حق و باطل هست من تو گروه حقم کسی میاد به فرمانده ما خبر میده که دشمن یه دختر بچه رو اسیر گرفته فرمانده برای نجات دختر میره سمت دشمن منو یک نفر دیگه هم دنبالش میریم وقتی نزدیک میشیم متوجه شدیم که این یه تله بود و ما اسیر دشمن میشیم من توی خواب میدونستم که دشمن نمیتونه به فرمانده آسیبی برسونه و توانایی همچین کاری رو ندارن و باید زود آزادش کنه فقط میخواد با کشتن ما فرمانده رو اذیت کنه ما رو میزند برای کشتن یه پیرمردی رو میبینم که دست هاشو بستن و میخوان سرشو ببرن او پیرمرد از مریدان حضرت علی بود وقتی سرشو میبرند منو میبرن همونجا روی خون پیرمرد می‌شونند بعد یه خانم عرب میاد سمت من و فقط من ایشون رو می‌دیدم در گوشم میگه نترس موقعی که میخوان ذبحت کنند سعی کن بخوابی وقتی دشمن میخواست مثل داعشی ها کیسه بکشه سرم برای آخرین بار به آسمون نگاه کردم ماه رو دیدم ازشکل ماه فهمیدم که تقریبا هشتم یا نهم ماه قمریه و نزدیک اذان مغرب بود و موقع سربریدن یاد حرف خانم عرب افتادم همون وقت از خواب بیدار شدم . ممنون میشم تعبیر خوابم رو بفرمائید ؟

    متاهل

تعبیر خواب :

تعبیر خواب بریدن سر و تلاش شما برای احیای باورها و اعتقادات خیر است ان شاالله .

سر مرکز تصمیم گیری ها و در رأس اعضای بدن قرار دارد .سر مرکز اندشه ، عقاید ،باورها و تفکراتی است که یکفرد دارد .

َّ الَّذِينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِكَةُ أَلَّا تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ.

همانا كسانى كه گفتند: «پروردگار ما خداست، پس (بر اين عقيده) مقاومت نمودند، فرشتگان بر آنان نازل مى‌شوند (و مى‌گويند:) نترسيد و غمگين مباشيد و بشارت باد بر شما به بهشتى كه پى در پى وعده داده

«إِنَّ الَّذِينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ أُولئِكَ أَصْحابُ الْجَنَّةِ خالِدِينَ فِيها جَزاءً بِما كانُوا يَعْمَلُون .» نه خوفى بر آنهاست و نه اندوهى، آنان اصحاب بهشت هستند كه به پاداش عملكردشان براى هميشه در آن جا هستند. قرار گرفتن در جنگ حق علیه باطل در هر حالتی چه در میدان جنگ و چه در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی عنایتی است که خداوند وعده نصرت و یاری را داده است . « ا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ » محمد / ۷ .  اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! اگر خدا را يارى كنيد، شما را يارى مى‌كند و گام‌هايتان را استوار مى‌سازد.

دختر در خواب به معنای برکات و حسناتی است که فرد دارد . دیدن پیر مرد همان باورها و عقاید هستند .

حاصل آنکه :

در موقعیتی قرار گرفته اید که باورها ، عقاید و ایمان تان در معرض خطر و تزلزل قرار گرفته است . اما با توکل و ایمانی که دارید در جبهه حق قرار گرفته و با پیروی از مقام ولایت که فرماندهی دینی را دارد به مصاف با دشمن در هر زمینه و یا حالتی خواهید رفت .

خداوند وعده نصرت و یاری داده است . ذبح یک انسان به منزله ذبح عقاید و باورها وایمان فرد است. واقعیت تعبیر در هشدار برای خطری است که در پیش دارید و باید در حفظ آن تلاش کنید و بشارت برای یاری خداوند است .

دیدن ماه ولایت امیر المؤمنین و ایمان شما به آن است . خانم عرب نیز توسل شما به اهل بیت (ع) و نزول فرشتگان برای یاری شما در سختیها و اندوه در صحنه شده است .

مراقب باشید در افکار و عقایدتان ولایتمداری از شاخصه های آن است و گوش به فرمان امام جامعه. نجات دختر بچه یعنی استفاده مناسب از ارزشها و برکاتی که در اختیار دارید .

لذا توجه داشته باشید :

ضمن شکرگذاری به مناسبت نعمت ولایتمداری، ایمان قوی و نصرت خداوند صدقه دهید تا ثابت قدم بمانید . در هر حالت و موقعیتی گوش به فرمان امام جامعه و ولی امر مسلمین باشید . مراقب باشید تا عقایدتان ضبح نشود .

 اتفاق ناخوشایندی نیست بلکه انن شاالله در کمال سلامت در راه استواری دین ثابت قدم خواهید ایستاد . خداوند یاری کنندگان دینش را دوست دارد . «انّ الله یحبّ الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کأنهم بنیان مرصوص» (صف/۶۴) خداوند دوست دارد آنانی را که پیکار می‌کنند در راه خداوند در صف‌هایی محکم و استوار.

در پناه حضرت حق پایدار باشید  .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.