جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله دیدن خواب شهید گمنام

تعبیر خواب شهید گمنام
مقاله

مشاهده تعبیر خواب شهید گمنام

تعبیر خواب شهید گمنام چیست‌؟

سلام به خاطر همه زحماتتون و این سایت زیبا سپاسگزارم خدای مهربان پشت و پناه شما باشه یه خوابی دیدم خواب دیدم فامیلمون که قرار به طور واقعی ببرمش بیرون توی خواب بهش می گم قبل اینکه بیرونم اونجایی که دوست داره بیا بریم اینجا منظور از اینجا سر مزار چند شهید گمنام هست که زیاد از خونمون هم به طور واقعی دور نیست. با هم میریم اونجا یه سری از مردم هم اونجا هستن اما دور تا دور مزارها رو آب گرفته و ما پاهامونو میزاریم روی یه تیکه کاشی ها و زمین های کوچک گلی و زود بر میداریم چون ممکن اون تیکه زمین تو آب فرو بره در آخر فکر کنم من و آشنامون میرسیم به مزارها اونو میبینم که سر مزار فاتحه میخونه اما روسری نداره و بر می گردیم تو حین برگشت دارم فکر می کنم به صحنه ای که دیدم که آب وارد خود مزارها نشده

وضعیت اشتغال ذهنی؟مرددم با اون آشنامون برم بیرون یا نه چون اهل حجاب نیست میخواستم قبل بیرون رفتن این موضوع رو باهاش طی کنم

تعبیر خواب :

تعبیر خواب شهید گمنام خیر است ان‌شاالله .

قرآن کریم : وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ). و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده‌اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.آل عمرا/۱۶۹

شهدا مأمورانی از جانب خداوند هستندکه واسطه ای در امورات خواهند بود . در نظر داشته باشید که رویاها صرفا جهت هشدار و یا بشارت است .

شهید گمنام بدون اینکه نامی از خود داشته باشد توانسته آثار خوب و مهمی را داشته باشد. مزار شهدا یا دیدن قبرستان اشاره به اندوه شما از کاری است . به نظر می‌رسد از همراهی با فامیل‌تان زیاد را راضی نباشید. یا از جایی که قرار بود بروید راضی نیستید . ارادت نسبت به شهدا و ایمانی که دارید سبب شده تا شهدا به کمک‌تان بیایند و در مسیری که در پیش دارید برکت و رحمتی نصیبتان شود . 

آب رزق است و برکت که در اطراف قبور متبرک شهدای گمنام وجود دارد . رزق و برکتی که از شهدا برای دیگران وجود دارد ولی داخل قبر نمی‌شود زیرا شهید زنده است ونزد پروردگار خویش روزی دارد .

به این ترتیب شهید واسطه خیری می‌شود که برای دیگران . وقتی برای رسیدن به مزار شهدا کمی مشکل دارید یعنی موانعی وجود دارد که بتوانید از برکات آن استفاده کنید .

شاید مقدار روزی بیشتر از ظرفیت شما یا فامیل‌تان است. باید هم ارادت بیشتری داشته باشید ،‌ هم در راهی که قرار بود بروید تجدید نظرکنید . ایشون روسری نداشتند یعنی برخی مسائل را رعایت نمی‌کنند. روسری به ایمان فرد مربوط می‌شود  ( لباس التقوی خیر لکم) بحث تقوا مطرح می شود .

  قال النبی صلی الله علیه و آله وسلم: من قرأها فاتحة الکتاب اعطاه الله من الاجر بعدد کل کتب انزل من السماء قرأها و ثوابها. رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: هرکس سوره حمد را قرائت کند خداوند به عدد خواندن تمام کتابهایی که از آسمان نازل شده به او ثواب و پاداش عنایت می فرماید.

از نعمتهای اطرافتان بهره بیشتری ببرید و شار باشید . از موقعیت‌هایی که برای‌تان به وجود می‌‌آید نهایت استفاده را داشته باشید . پای آدمی محل قرار و تکیه‌گاه اوست باید جایی قدم بردارید که آسیب نبینید .

روز قیامت اندام و تک تک اعضای بدن به تنهایی گواهی خواهند داد از جایی که رفته‌اند. پس در همه حال خدا را شاهد و ناظر بدانید .

گاهی لازم است از برخی همراهی‌ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم و گاهی لازم است از این همراهی منصرف شوید .

با زبانی لین و لطیف یا با روشی مناسب یا حتی غیر مستقیم تذکری بدهید و آهسته ایشان را هم با مسیر شهدا آشنا کنید . از شهدای گمنام مدد بجویید ،‌ مطمئن باشید به یاری‌تان آمده و مسیر را هموار خواهند کرد .

سعی کنی بررسی کنید چه موانعی وجود دارد تا بتوانید از برکات شهدا بهره بیشتری داشته باشید .

در پناه خداوند باشید

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.