جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب انگشتر شهید قاسم سلیمانی

مقاله

خواب انگشتر شهید سلیمانی

در خواب دیدم که در منزل پدرم هستم. یک شخصی که انگشتری دستش بود، به پنجره می زد. هیچ کسی هم متوجه نمی شد صدای چه چیزی است، فقط تو خواب به من الهام شد که صدای انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی است. تعبیر خواب انگشتر شهید سلیمانی چیست؟ 

تعبیر خواب انگشتر شهید سلیمانی

ان شاء الله خیر و سعادت است.

روایات مرتبط

روایت اول

[highlight color=”green”] صلى الله عليه و آله :الذَّهَبُ حِليَةُ المُشركينَ ، و الفِضَّةُ حِليَةُ المُسلمينَ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : طلا ، زیور مشرکان است و نقره ، زیور مسلمانان[/highlight]

روایت دوم

[highlight color=”green”] پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه واله و سلم می فرمایند : انگشتر عقیق دست کردن فقر را از بین می برد و مایه خیر و برکت است [/highlight]

انگشتر نقره ی سردار دلها شهید سلیمانی با نگین عقیق، انگشتری ست که در دست سرداری است که نمادی از دفاع از وطن، و دفاع از ولایت، و سرداری مبارز بوده است.

حس و حال شهدایی و مدافع حرم بودند و شهادت که شما در ذهن خود می‌پرورانید و احتمالا مشتاقید که در این مسیر گام بردارید و سعادت خود را در این مسیر می بینید.

در سفری بی بدیل و خالصانه ، انگشتر نقره با نگین عقیق به معنای خیر و برکت است و ان شاء الله از این رزق و روزی معنوی بهره مند شده اید ،و سبب ترفیع درجه و جایگاه معنوی شما خواهد شد.

و این که شهید به پنجره می زدن و بقیه حواسشان نبود و متوجه نبودند بیانگر این نکته است که سردار دلها رائی را به راه و مسیر خودش که در توصیه ها بیان کردند، دفاع از ولایت و حجاب و..دعوت می کنند و بقیه سرگرم دنیا…هستند و حواسشان نیست و رائی بواسطه توفیقی که پیدا کرده با توجه در مسیر توصیه های شهید سلیمانی گام بر می دارد.

انگشتر به کسی دادن نمادی از خلافت و جانشینی است و در اینجا نمادی از جانشینی شهید عزیز و مسئولیت رائی در خانواده خود نسبت به افزایش توجه و معرفت و آگاهی افراد به راه شهید سلیمانی و شهدا است.

توصیه می شود

صدقه دهید تا خواب شما از آسیب های احتمالی در امان بماند، سعی نمایید اعمال مستحبی خود را به نیابت از شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داده و از آنان یاد کنید.

حتی با خواندن یک کتاب و یا معرفی کتاب به دیگران درباره زندگی نامه شهید سلیمانی و نحوه شهادت و آرمان های شهید و طلوع و غروب زندگی سردار

و یا اگر حاجتی و تمنایی از خداوند دارید با توسل به این شهید والا مقام به امید خدا حاجت شما  برآورده بخیر خواهد شد، لحظه های زندگی شما سرشار از سعادت و موفقیت و هم عهدی و همراهی با شهدا.

# مبصّری

 

دوره آموزش تعبیر خواب

رویاهایی که حرف اول کلید واژه های اصلی آن با «الف» شروع شده مانند «انگشتر» را در بخش دیدگاه ها در لینک رو به رو مطرح کنید: تعبیر خواب حرف الف

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.