جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب حجاب نماز

تعبیر خواب حجاب نماز
مقاله

مشاهده خواب حجاب نماز

 

تعبیر خواب حجاب نماز چیست ؟ خواب خیلی بدی دیدم که حالم بده و نگرانم پوشش بنده چادر هست و تا جاییکه که توان داشته باشم سعی در حفظ حجاب دارم ولی خواب دیدم که دارم بین انظار مردم نماز می خوانم در صورتی که قسمت پایین تنه بنده کاملا برهنه بود ومردم بنده رو می‌دیدند که سعی می کردم لباسم رو بکشم خودم رو بپوشونم ولی هیچی مثلا سجده که می رفتم نگران بودم که مردم دارند نگام می کنند.

نمی دونم این چه خوابایی که بنده می بینم آیا نشونه است یا… راهنماییم کنید.

یا چندین بار خواب دیدم که سرم برهنه است یا پاهام برهنه است و دارم تو خیابون بین مردم راه میرم

خداوند خیرتون بده

ناراحتی ونگرانی      کمی مضطرب ونگران      متاهل دارای فرزند

تعبیر خواب :

تعبیر خواب حجاب نماز ان شاالله خیر است .

حجاب نماز :

حجاب نماز مسئله ای است که در شرع رعایت آن تأکید شده است . قرآن کریم می فرماید : (رِجالٌ لا تُلْهیهِمْ تِجارَةٌ وَ لا بَیعٌ عَنْ ذِکرِ اللّهِ وَ اِقام الصَّلوةِ) «پاک مردانی که هیچ کسب و تجارتی آنان را از یاد خدا غافل نگرداند و نماز به پا دارند.

امام جعفر صادق(ع) فرمايد: نماز گذاشتن در خواب ايمني، شادي، عز وجاه، رستگاري، يافتن مراد، نقصان است.

برهنه شدن این را می گوید که خودمان کاری می کنیم تا سر زبان ها بیافتیم و دیگران درباره ما حرف بزنند و احیانا بد بگویند. از آنجا که پا ستون بدن است برهنگی آن حاکی از مشکلی است .

در نتیجه :

با وجود سعی شما در حفظ و رعایت نماز و حجاب و پوشش مناسب جای نگرانی نخواهد بود . استرس و نگرانی شما در حفظ حرمتها سبب شده تا در خواب نیز این نگرانی بارز شود .

گاها در عالم بیداری حساسیت ها باعث می شوند که نگرانی در عالم خواب هم ظاهر شود . اما از باب نگرانی شما یادآوری نکته ای لازم است .

با توجه به حالات و موقیعیت شما احتمالاتی وجود دارد:

پا ستون بدن و استواری اعضاء بدن است . شاید این ستون نماز شما باشد که «نماز ستون دین است » . احتمالا شما دچار وسواس دراین زمینه شده اید .وسواس عموما در مسائلی به وجود می آید که حساسیت بیش از اندازه وجود داشته باشد .

احتمالا این حساسیت و وسواس را به حساب نگرانی و یا رعایت کردن، مواظب بودن در نماز و یا مواردمشابه گذاشته اید .

شک کردن در انجام مقدمات نماز و عبادات مثل وضو ، نماز ، طهارت و … سبب می شود تا مورد سرزنش دیگران قرار بگیرید و به نحوی در دید و مورد صحبت دیگران واقع می شوید .

احتمال دیگر اینکه : پوشش برای خانمها در خواب نیز حکم همسر را دارد . احتمالا نگران همسر و روابطی هستید که ایشان دارند . نگران و حساسیت در رفتارها و اینکه دیگران چه قضاوتی دارند .

اگر خدای ناکرده مسئله و مشکلی وجود دارد بررسی کنید . گاهی اصلا موردی برای نگرانی نیست ولی حساسیت داشتن مشکل را به وجود می آورد . اعتماد داشتن پایه های زندگی را محکم می کند . آرامش شما در واقع برای خانواده آرامش می آورد .نگران قضاوت دیگران نباشید کاری که در شرع دستور داده و باید در عرف هم رعایت کنید انجام دهید .

لذا توصیه می شود :

توجه داشته باشید آنچه مورد رضای خداست انجام دهید . در واقع به همان اندازه و مقدار که از شما خواسته شده در شرع و احکام انجام دهید . نه کم و نه بیشتر .

حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام درنظر بگیرید . خودتان را در معرض سرنش دیگران قرار ندهید . ثابت قدم باشید و شک نکنید . همه عبادات را در جای خود و به همان ترتیب که بیان شده انجام دهید .

شما الحمداالله مؤمنه ای هستید خدا ترس که رعایت حفظ حریم و حرمتها را دارید پس جای نگرانی نیست .

خداوند به شما توفیقات روز افزون عنایت نماید . اگر لازم میدانید ، مشورت با مشاورین مذهبی نیز بسیار عالیست .

صدقه دهید که برطرف کننده آسیب های احتمالیست .

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.