جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب حکم قاضی

تعبیر خواب حکم قاضی
مقاله

مشاهده تعبیر خواب حکم قاضی

تعبیر خواب حکم قاضی چیست ؟ خواب دیدم که تو یه خونه جدید با یه حیاط بزرگتر از حیاط الانمون بودیم مامان بابام بیرون بودن که آقایی بهم زنگ زد که گفت شوهر مطهره‌ست(تو خواب انگار می‌شناختم مطهره رو ولی تو واقعیت کسی به این اسم رو نمی شناسم و این که این آقا رو تو خوابم آدم با خدایی میدونستم)

گفتش واسه مامان بابات متاسفم و این که قاضی دربارت حکم کرده و حکم بدی هم داده و پارتی داره و مقامش از همه بالاتره و نمیشه کاری کرد در حالی که من نه میدونستم قضیه چیه واسه چی محکومم کرده و نه کاری کرده بودم و انگار درباره پسر قاضی گفت که یه آدم معتاد و بد چشم و … هستش و حکمی که کرده بین من و اون بوده بعدش گفت که بدون این که به خونوادت یا کسی بگی خودت تنهایی بیا اینجا و اینجا بود که من بهش شک کردم و دید بدی بهش پیدا کردم و با خودم میگفتم چه معنی میده که به کسی نگم و تنهایی برم پیش آدم غریبه که فقط یه بار دیدمش گوشی رو قطع کردم در حیاط قفل کردم تو حیاط نشستم

خواهر بزرگترم هم پیشم بود ولی درباره مامان بابام نفهمیدم آخر منظورش چی بود که گفت متاسفم شاید بخاطر من اذیت شده بودن ولی میدونستم سالمن

شوکه        درس و خودسازی           مجرد

تعبیر خواب :

تعبیر خواب حکم قاضی ان شاالله خیر است .

 امام علی علیه السلام  می فرمایند وسعت حیاط شرف آن است پس حیاط به شرافت و برکت تعبیر می شود . خانه ، عزت و شرف ، بزرگی و جایگاه در خانواده و زندگی است .

اگر کسی در خواب ببیند که حیاط خانه بزرگ است این تعبیر خوبی دارد ان لدار شرفا و شرفها الساحة و خلفاء الصالحون همنشینان خوب  و ان لها برکة و برکتها جودة موضعها سعة ساحتها و حسن جوار جیرانها

حکم قاضی و قضاوت

امام علی ‏(علیه السلام) فرمودند: قضاوتی که با تکیه به ظن و گمان باشد، عادلانه نیست.

امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) به شُریح قاضی می‌فرماید: این مقام، جایگاه انبیاست و مسندی است که بر آن تکیه نمی‌زند، مگر پیغمبر یا وصیّ او؛ البته ماذون و منصوب از طرف آن‌ها می‌گردد و اگر پیغمبر و وصی و ماذون از طرف آنها نشد، شقیّ، غاصب و حاکم جور و طاغوت است . و همچنین : حضرت علی (علیه‌السلام) در این زمینه می‌فرماید: دست خدا بالای سر قاضی است و او در زیر سایه رحمت الهی نشسته؛ اما اگر از حق تجاوز کند، خداوند او را به خودش وا می‌گذارد .

در روایتی دیگر امام باقر (علیه‌السلام) می‌فرماید: اجرای یک حد بر روی زمین از چهل شبانه‌روز باران باریدن پاک‌کننده‌تر است .

امر قضاوت در اصلاح امور جامعه، اهمیت و تأثیر بسیار زیادی دارد . حضرت امام صادق (علیه‌السلام) می‌فرمایند: قاضیان چهار گروه‌اند که سه گروه از آنان اهل آتش و دوزخ‌اند و یک گروه از آنان اهل بهشت؛ اما سه گروه که اهل دوزخ‌اند، عبارت‌اند از:

۱. مردی که قضاوت ظالمانه کرده؛ درحالی‌که می‌دانسته؛

۲. مردی که قضاوت ظالمانه کرده؛ درحالی‌که نمی‌دانسته؛

۳. مردی که قضاوت به حق کرده؛ ولی عالم به امور قضایی نبوده؛

۴. اما مردی که قضاوت به حق کرده؛ درحالی‌که عالم به امور قضایی بوده؛ پس او در بهشت است .

به این ترتیب به نظر می رسد :

امر قضاوت و قاضی شدن ، به قدری دشوار و حساس است که امکان دارد فرد ، خانواده و یا جامعه ای را به خطر اندازد . قضاوت کردن میتواند در هر مقیاسی باشد .

در بسیای از مواقع انسانها بدون اینکه از موضوع و یا مطلبی اطلاعات کافی داشته باشند ، قضاوت می کنند که متأسفانه در اکثر آنها اشتباهاتی صورت خواهد گرفت .

 حیاط خانه که عزت و شرف خانواده می باشد ، متأسفانه در معرض خطر قضاوت های بیخردانه برخی قرار گرفته و یا خواهد گرفت . فردی که چشم پاکی نداشته و قاضی که درست قضاوت نمی کند .

اگر در مواجه با برخی موارد ، عاقلانه برخورد نداشته باشید ، آبروی شما و خانواده به قضاوت نااهلان قرار می گیرد. با توجه به مجرد بودن شما ، رعایت برخی از مراقبتها و نکات ضروری است :

در کلام معصوم (ع) نکاتی در مورد قضاوت بیان شد . گرچه فردی که اینچنین قضاوت می کند گناه بزرگی مرتکب می شود ،اما آبروی دیگران را هم در معرض خطر قرار میدهد .

خوشبختانه رفتار به موقع و معقول و منطقی شما که ناشی از ایمان تان است ، از یک فساد و آبروریزی جلوگیری کرده و مانع از چنین اتفاقی شده است . قفل کردن در حیاط خانه بهترین راه برای حفظ ایمان و آبرو بود .

اعتنا نکردن به چنین پیامهایی که حکایت از ذهن مریض برخی از افراد سودجو است ، باهوشی و تدبیر شما را در بردارد .

  در زندگی بسیاری از موارد وجود دارد که نیاز به رفتارهای عقلانی و منطقی داشته و تدبیری همراه با آینده نگری را طلب می کند .

احساسات همیشه خوب نیستند و گاه جدیت و منطق عقلانی لازم است .

توصیه چند نکته الزاما به شما در این زمینه کمک خواهد کرد :

چون احتمال می رود در معرض اتهام قرار گیرید،لذا مراقبت در رفتار و اعمال داشته باشید.گاهی دشمنان دوست نما نقش مهمی در این اتهام خواهند داشت .

در انتخاب دوست و رفیق دقت داشته باشید . ظاهر افراد نشان از باطن دارد . دوستانی با ظاهری فریبنده و احتمالا نامناسب میتوانند قضاوتهایی را به دنبال داشته باشند . ممکن است شما فقط یک دوستی ساده داشته باشید ولی در مجموع شما هم از آن افراد به حساب خواهید آمد .

در تمام مراحل زندگی خانواده بهترین حامی و پشتیبانی است که در همه حال می توانید به آنها تکیه کنید . حیاط خانه حریم خانواده است که شما آن را حفظ و قفل کردید .

ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که انتخاب و یا تصمیمی داشته باشید ، جوانب کار را در نظر بگیرید و درصورت لزوم با افراد مجرب و یا مشاوران مذهبی ، دیداری داشته باشید .

احتمال دیگر اینکه ، ممکن است دوستی با جنسیت مخالف خود دارید ، که به نظر مناسب نیست و علاوه بر اینکه در معرض اتهام قرار می گیرید آبروی تان نیز در معرض خطر خواهد بود . آنچه به نظر می رسد فرد مناسبی نبوده و آسیب هایی را به دنبال دارد .

اگر در موقعیت انتخاب همسر هستید ، بسیار دقت کنید و جوانب را در نظر داشته باشید . چنین انتخابی در زندگی و قضاوتهای آینده تأثیر گذار است .

در آخر توصیه می شود : صدقه برای آسیب های احتمالی داشته باشید .

هنگام بیرون رفتن از منزل سوره های ۴ قل را تلاوت کنید .

بسیارصلوات بفرستید و از خواندن آیت الکرسی غافل نباشید . زیرا گاهی یه عمل و یا رفتار نامناسب و سهوی و قضاوتهای نا به جایی که به دنبال دارد ، سبب از بین رفتن آبروی شما و در نهایت خانواده شده و جبران آن دشوار خواهد بود .

درپناه خداوند باشید و التماس دعا

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.