جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب دیوار خانه

تعبیر خواب دیوار خانه
مقاله

مشاهده تعبیر خواب دیوار خانه

تعبیر خواب دیوار خانه چیست ؟ با عرض سلام و قبولی طاعات شوهرم خواب دیده که پای دیوار خونه ما یکم گود شده و ایشون در بیداری عقیده داره خونه را محکم ساخته و در خواب به برادرم سیمان وسط دیوار نشان می‌ داده که بگه محکم هست ولی میگه مثل پودر سست بوده چند دفعه دیگه هم خواب ترک خوردن قسمتهاي از خانه را در خواب دیده شب قبل با برادرم در بیداری صحبت میکرده که من در این خانه خوشی ندارم و برادرم میگه خونه را بده کرایه اگه حیف بفروشی و خودت برو جای دیگه لطف کنید تعبیرش چی میشه.

 تعجب        حدودا مشغول        متأهل

 تعبیر خواب :

تعبیر خواب دیوار خانه ان شاالله خیر است .

خانه تعبیری از عزت و بزرگی در خانواده دارد . رزق و روزی که در خانه برکت می یابد به یمن همین عزتی است که در خانواده مشاهده می شود .

دیوار خانه

دیوارهای خانه، ستون هایی هستند که سقف بر روی آن استوار و قرار می گیرد . خانه ای که همه چیز آن بر مبنای اصولی بنا شده باشد ، قطعا محلی برای آرامش و آسایش خواهد بود .   

زیرا خانه پناهگاه شخص است و می‌خواهد آرامش داشته باشد وقتی در پناهگاه وارد می‌شود . لذا بهترین پناهگاهی که برای یک مرد می تواند وجود داشته باشد خانم است.

به نظر می رسد :

عواملی سبب شده تا کانون گرم خانواده کمی دچار تزلزل شده و خدشه دار شود . گاه در طی مراحل زندگی دورانی وجود دارند که ناملایمات آزار دهنده می شوند . مراقب این عوامل باشید .

شاید در ظاهر مسئله ای وجود نداشته باشد ولی در باطن آسیب رسان شده و مانند پوکی سیمان های دیوار است. تکرار برخی از خوابها حتما حامل پیامی هشدار دهنده هستند .

ترک خوردن دیوار و تکرار آن ، اشاره به عاملی است که سبب سست شدن پایه ها و عزت دارد . خداوند در قرآن مرد را قوام زندگی معرفی نموده است . قَوّامیَتِ مردان بر زنان حکمی قرآنی است که به سرپرستی و مدیریت مردان بر امور خانواده و تدبیر امور زنان و تأمین نیازهای خانواده قرار داده شده است .

سپردن مسئولیت مدیریت خانواده به مرد را، بر اساس آیه الرجال قوامون علی النساء، به خاطر وجود خصوصیات طبیعی در مرد مانند ترجیح قدرت علم و تفکر او بر احساسات، طاقت او در انجام کارهای دشوار و همچنین تعهد مرد نسبت به تأمین هزینه‌های زندگی (نفقه) و پرداخت مهریه زنان دانسته‌اند.

اسلام تحکیم نهاد خانواده را مهم‌ترین حکمت قوامیت و سرپرستی مردان بر زنان دانسته‌اند . به این ترتیب مشکل از مواد اولیه ای است که در ساختن خانه به کار می رود . مواد اولیه خانواده نیز اعضا ، رفتار و تعاملاتی است که با یکدیگر دارند .   

لذا توصیه می شود :

هم شما بانو جان و هم همسر محترم تان بررسی کوچکی در روزمره های زندگیتان داشته باشید . گاه به قدری کارها عادی و تکراری می شوند که به نظر خسته کننده می آیند . در آموزه های اسلامی تأکید زیادی بر تقسیم ساعات به عبادت ، استراحت و فعالیتهای شغلی و حتی به تفریحات سالم و مسافرت برای تغییر حالت روحی شده است .

زمانی را برای گفتگوی دو نفری به خودتان اختصاص دهید که در صورت امکان خارج از منزل باشد . امتحان کنید خالی از لطف نیست و برای روحیه مفید است .

در گذر زمان و مشکلات روزمره همسران دچار فراموشی و غفلت از خود میشوند . مطمئن باشید فرزندان والدینی با حال خوب را بهتر ترجیح می دهند تا امکانات بیشتر ! !

زیارت حرم اهل بیت(ع) یکی از بهترین مسافرتهایی است که می تواند سبکی حال تان را به وجود بیاورد به شرط اینکه ساده  بدون تشریفات و خرجهای اضافه و راحت باشد .

به نظر لزومی به تغییر مکان نیست ، سعی کنید کمی رفتارها و عادات خود را تغییر دهید و از در کنار هم بودن لذت ببرید .   

رزق و روزی را از خداوند طلب کنید و فقط به او توکل نمایید . سعی و تلاش برای رزق حلال عبادت است ، بنابر این سعی و تلاش از شما ولی نتیجه را واگذار به خداوند کنید که برکت داشته باشد .

قبل از هر تصمیمی خوب فکرکنید و جوانب را در نظر بگیرید . گاهی تصمیمات آنی و بدون تدبیر موجب ضرر خانواده میشود .

برای حفظ آرامش خانواده سوره مبارکه بقره را با صوتی ملایم در منزل تلاوت شود (از تلفن همراه استفاده کنید)

سوره مبارکه یس را بعد از نماز صبح تلاوت کنید و آثار شگفت انگیز آن را مشاهده کنید .

بعد از نمازها سوره های ۴ قل را نیز بخوانید .

تسبیحات حضرت زهرا (س) آرام بخش روح شماست . در طول روز و در حین کارهای روز مره ذکر شریف لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا باللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ یعنی هیچ نیرو و توانی جز از سوی خدا نیست . را زمزمه کنید .

در پناه خداوند باشید. التماس دعا  

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.