جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ماشین به گِل نشسته

مقاله

خواب ماشین به گِل نشسته

تعبیر خواب ماشین به گِل نشسته خواستگار چیست ؟ من در عالم واقع باغ انگوری دارم. در خواب دیدم که آب زلالی در جریان‌ است و به درختان انگور می‌رسد. بعد پسر زیبا و خوش تیپی با ماشین شاسی بلندی توی باغمون اومد. بهش گفتم که اشتباه میای و میفتی تو گِل . اما اون وارد شد و دقیقا در باغ ما تویِ گِل گیر کرد. 
احساسم در رویا این‌ بود که او خواستگار دخترم بود . تعبیر خواب  ماشین به گِل نشسته‌ی خواستگاری زیبا و خوش تیپ که به باغ انگور ما آمد چیست؟ 

 

تعبیر خواب ماشین خواستگار

تعبیر خواب ماشین به گِل نشسته‌ی خواستگار ان‌ شاء الله خیر است. شما در باغتان که درختان انگور دارد حضور داشتید.

باغ انگور 

حضرت امام جعفر صادق ع فرمايد:
ديدن باغ و درخت در خواب بر هفت وجه بود.
اول: زن خوب،
دوم: فرزند نيك،
سوم: عيش خوش،
چهارم: مال،
پنجم:عزت و سر بلندي،
ششم: شادي،

 آب رلالی که به درختان می‌رسید، نمادی از پاکی و حیات و طهارت و علم است . همه چیز از آب حیات دارد . 

انگور در یازده جای قرآن کریم ، از جمله در سوره های نحل ( ایه ۴۷ ) ، اسراء ( ۹۱ ) و … به عنوان غذا و میوه در این دنیا و نیز میوه ای بهشتی معرفی شده است . درباره تأثیر آن برغم و غصه زدایی در بیان نورانی از امام جعفر صادق علیه السلام نقل شده است که فرمودند : وقتی حضرت نوح به خاطر طوفانی شدن دریا گرفتار ناراحتی و غصه شد ، خداوند به او الهام کرد که انگور سیاه بخورد تا غم و اندوه او برطرف شود.

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند : بهترین غذای شما نان و بهترین میوه های شما انگور است .

امام علی علیه السلام در تعبیری زیبا می فرمایند : انگور ، هم خورشت است هم میوه هم غذا و هم شیرینی”
الإمام الصادق عليه السلام : شَكا نَبيٌّ مِنَ الأَنبِياءِ إلَى اللَّهِ عزّ وجلّ الغَمَّ ، فَأَمَرهُ اللَّهُ عزّ وجلّ بِأَكلِ العِنَبِ .
امام صادق عليه السلام : يكى از پيامبران ، از دچار شدن به اندوه، به خداوند شِكوه كرد . خداوند، او را به خوردن انگور فرمان داد .

تعبیر رویا

الحمد لله نعمات زیادی خدا به شما بخشیده است. صاحب همسری خوب و فرزندانی صالح ( کشت و باغ) هستید که با آب که مظهر طهارت و علم است آنان را پرورش می‌دهید . ان شاء الله از عزت و سربلندی بهره‌مند شده و با لطف الهی شادی و شعف به زندگی شما بیش از پیش وارد می‌شود. .
از غم و غصه‌ای که دارید فارق می‌شوید و روزی حلال و واسعی نصیبتان می‌شود .

در این بین به نظر می‌آید فردی با شرایط مادی و زیبائی‌های چشم‌گیری به خواستگاری دختر شما می‌آید .
ولی لازم است دقت کافی داشته باشید . شاید کفویت لازم با دختر خوبتان را نداشته و ممکن است طرفین در شرایط نامطلوبی قرار بگیرید . گویا در این مسیر  ماشینِ ایشان که نمادی از سیر در زندگی و کسب روزی مادی و معنوی و سلامتی است، به گِل بنشیند و ماشین به گِل نشسته تعبیر و  نتایج خوبی ندارد . بدین‌معنا که در زندگی با چالش هایی مواجه می‌شوید. و یا احتمال دارد فردی با شرایط ظاهری مطلوب خواهان دختر شما باشد و در این مسیر پافشاری دارد و در آخر نیز پاگیر می‌شود و چه بسا از جوانب دیگر نیز محسنات خوبی داشته باشد .  
الحمد لله شما ولیّ فرزندتان‌ بوده و دل‌سوز او هستید. برای طرف مقابل نیز خیرخواهی می‌کنید و متذکر ایشان می‌شوید و … ان شاء‌الله با امداد الهی و مدیریتی خوب از ضررهای احتمالی جلوگیری می‌کنید.

توصیه

در امر ازدواج دخترتان بر خدا توکل کنید و از اهل بیت علیهم السلام  کمک بگیرید .
الویت‌های زندگی ایشان را بر مبنای شرع و عقل مورد توجه قرار دهید .
 اخلاق و ایمان واقعی از ملاک هایی است که بنا بر وعده‌ی الهی می‌تواند ضامن ملاک‌های دیگر نیز باشد. ولی ظواهر جذابِ بدون ایمان مشکل ساز است و عاقبت به خیری ندارد .

کسی آمد از امام حسن مجتبی علیه السلام پرسید که به چه کسی دختر بدهیم؟ حضرت فرمودند به آدم دیندار. پرسیدند چرا؟ فرمودند اگر کسی دیندار باشد و دختر شما را بپسندد تکریمش می کند و به او احترام می گذارد و اگر (بعدها به هر دلیلی ) از دختر شما خوشش نیاید لااقل به او ظلم نمی کند.

اگر مبنا و ملاک دختر خانم و شما بزرگوار ایمان و اخلاق باشد خدای کریم مال و جمال را نیز روزی میکند.

ان شاء الله به فضل خدا دلتان آرام باشد. به امید حق فردی خوب و صالح به خواستگاری دختر خوبتان می‌آید که با ایشان و خانواده کفویت دارد  و زندگی سرشار از آرامش و خوشبختی را تجربه می‌کند

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.