جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب حاج قاسم

تعبیر خواب حاج قاسم
مقاله

مشاهده تعبیر خواب حاج قاسم

تعبیر خواب حاج قاسم چیست ؟

سلام، خواب دیدم حاج قاسم عزیز در حیاط خانه پدربزرگم ایستاده که یک کت طوسی پوشیده بود و تسبیح آبی به دست داشت، من ایشان رو از دور دیدم با همون لبخند همیشگی که برلب داشت، نزدیکشون رفتم و ایشان پیشانی من رو بوسید و بسیار هم خوشحال بودند، ممنون میشم تعبیرکنید .

احساس مثبت داشتم         وضعیت تأهل  مجرد

تعبیر خواب :

تعبیر خواب حاج قاسم خیر است ان‌شاالله .

قرآن کریم : وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ). و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده‌اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.آل عمرا/۱۶۹

“در حدیثى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) مى خوانیم: «اِنَّ فَوْقَ کُلِّ بِرٍّ بِرّاً حَتّى یُقْتَلَ الرَّجُلُ شَهِیْداً فِى سَبِیْلِ اللّهِ»؛ (بالاتر از هر نیکى، نیکى دیگرى وجود دارد تا به شهادت در راه خدا رسد که برتر از آن چیزى متصور نیست).

در حدیث دیگرى از آن حضرت نقل شده است: «اَلْمُجاهِدُونَ فِى اللّهِ تَعالى قُوّادُ اَهْلِ الْجَنَّةِ»؛ (مجاهدان راه خدا رهبران اهل بهشتند” پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : هركه بر دوستى آل محمّد بميرد ، شهيد مرده است.

خانه نشان از مقام و عزت و جایگاه شخص در خانواده و حیاط خانه نشان از بزرگی و شرافت است . امیرالمؤمنین علی (ع) می فرمایند : ان لدار شرفا و شرفها الساحة و خلفاء الصالحون همنشینان خوب  و ان لها برکة و برکتها جودة موضعها سعة ساحتها و حسن جوار جیرانها

امام علی علیه السلام  می فرمایند وسعت حیاط شرف آن است پس به شرافت و برکت تعبیر می شود برای خانه شرفیست که نشانه اش حیاط آن است و جانشینان نیکویش ساکنین نیکویش و برای آن برکتی است و برکت آن مکان آن است و حیاط بزرگ آن است و خوب بودن همسایه های آن است .

ائمه اطهار(ع) سفارش به داشتن تسبیح برای مؤمنان داشتند.  امام صادق(ع) فرمود: «هرکس تسبیحى از تربت قبر امام حسین(ع) به همراه داشته باشد، ثواب ذکر تسبیح برای او نوشته می‌شود، هر چند ذکری بر زبان نیاورد.

حضرت امام جعفر صادق(ع)می فرمايد: بوسه دادن، بر چهار وجه است. خير و منفعت. حاجت رائي. بر دشمن ظفر يافتن. سخن خوش شنيدن.

در نظر داشته باشید شهید زنده است و نظارت دارد. حب و علاقه شما نسبت به شهید، توجه ویژه حاج قاسم را جلب نموده‌ است . حیاط خانه پدریزرگ نشان از امنیت ،‌ بزرگی و برکت برای اهل خانه است. شما هم از اهل خانه هستید و شامل لطف و مرحمت خداوند قرار گرفته‌اید .

خداوند دوست دارد حاجات بندگان را توسط اولیاء الهی خودش روا نماید . شهید واسطه‌ای برای پاسخ به ارادت شما نسبت به شهید است.

در نظرداشته باشید شهید والا مقام حاج قاسم چه خصوصیات و ویژگی‌هایی داشتند تا ادامه دهنده راه شهید باشید. ولایت‌مداری،‌ اطاعت از مولا امیرالمومنین(ع) و ولی فقیه ،‌ مبارزه با دشمنان و نفرت او انزجار از آنها سبب شده بود تا برجستگی در شخصیت و رفتار و عملکردشان مشهود باشد.

تسبیح اشاره به ذکر و مناجاتی است که شهید حتی در میدان نبرد هرگز ترک نمی‌کردند. ذکر و یاد خداست که آرام بخش دلهاست. الا بذکرالله تطمئن القلوب. خصوصا رنگ آبی که رنگ آرامبخش است.

بوسه شهید نشان از خیر و برکت است . احتمالا منفعتی در پیش دارید ،‌ چه مادی و چه معنوی .

اگر انتخاب یا تصمیم گیری در پیش دارید با بررسی خیر است ان‌شاالله . اگر در سن و شرایط ازدواج هستید احتمالا امر خیری در پیش دارید. لبخند شهید نشان از لطف و محبت ایشان است. واسطه خیر و منفعت .

خواب باید با توجه به زمانی که رویا دیده می‌شود تعبیر شود زیرا با توجه به شرایط و موقعیت شما تعبیر می‌شود. به همین دلیل شاید بعد از گذشت یکسال شرایط‌تان هم تغییر کرده باشد.

توسل به اهل بیت(ع) داشته باشید و با یاد و امید به خداوند دلی آرام به دست آورید.

در پناه خداوند داشته باشید.

 

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 تعبیر رویا
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
1
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.