جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب مرزبانی و انتقام

مقاله

خواب مرزبانی و انتقام

تعبیر خواب مرزبانی و انتقام از دشمنان چیست؟ خواب دیدم در یک پادگان مرزی هستیم. موقع اذان ظهر شد. سردار سلیمانی بلند شدند و هم‌زمان با وضو و شستن صورتشان که گرد و خاکی بود، زیر لب زمزمه کردند که آمریکا پیش خودش چی فکر کرده است؟ جمعیت مردم ایران بیشتر است یا نظامیان امریکایی؟ آیا مردم ایران را دست‌کم گرفته است. تاوان(جنایاتشان) را قطعاً خواهند دید. با گفتن این جملات، وضوی ایشان هم تمام شد و من بیدار شدم. تعبیر خواب مرزبانی از اسلام چیست؟

 

تعبیر خواب مرزبانی و انتقام

تعبیر خواب مرزبانی از اسلام و انتقام از دشمنان حق و انسانیت بسیار خیر بوده و برکات زیادی دارد. در پادگان مرزی در کنار سردار سلیمانی بودید و اذان ظهر را شنیدید. تکیه‌گاه‌های رؤیای شما نمادی از جهاد و مرزبانی از ارزش‌های دینی است. 
پاسدارى از مرزهاى اسلامی، اعم از مرزهاى اعتقادى و معنوى، سياسى و اجتماعى، فرهنگى و تربيتى و اقتصادى و طبیعی، مجاهدتی بزرگ و ضروری و هم‌گونی با کار انبيا و اولياى الهى است و در پيشگاه حضرت حق از اجر عظيم و پاداش بسیاری برخوردار است.

قرآن می‌فرماید: إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَ الَّذِينَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أُولئِكَ يَرْجُونَ رَحْمَتَ اللَّهِ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ. کسانی که ایمان آورده و کسانی که هجرت کرده و در راه خدا جهاد نموده‌اند، آنها امید به رحمت پروردگار دارند و خداوند آمرزنده و مهربان است.

پیامبر خدا(ص) می‌فرماید: یک روز مرزبانی در راه خدا بهتر است از دنیا و هر چه در آن است.
و نیز فرمودند: هر عملی پس از مرگ صاحبش از او جدا می‌شود، مگر عمل کسی که در راه خدا مرزبانی کند. عمل چنین کسی رشد می‌کند و تا روز قیامت روزیش داده می‌شود.
یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه‌روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود.

لذا قرآن می‌فرماید: در راه خداوند با اموال و جان‌هايتان جهاد كنيد، اين برای شما از هر چيز بهتر است بدانيد اگر اين كار كنيد خداوند گناهانتان را می‌بخشد و… 

سردار سلیمانی می‌فرمود:شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می‌شود. تمام شهدا دارای این مشخصه هستند.

یکی از کارهایی که تقیّد به آن زندگی انسان را شهیدگونه می‌کند، اهتمام به وضو گرفتن و کسب طهارت است.

پیامبر(ص) فرمود: فَإنَّه مَن أتاهُ المَوت و هو علی الوضوء اُوتِیَ الشَّهاده. کسی که مرگش در حالی‌که وضو دارد برسد، اجر شهادت به او داده می شود.
اذان تعبیر به بیان و اعلام سخن حق می‌شود.

وضو گرفتنِ کاملِ سردار مجاهد در حال مرزبانی و اعلامِ سخن حق در رؤیا، نمادی از به نتیجه رسیدن  اهداف ایشان در راستای رهنمودهای قرآن و عترت، همراه با برکت و امداد الهی است که غم‌ها را زائل کرده و شادی و بهجت مؤمنان را به ارمغان می‌آورد.
بیان حکیمانه‌ای که ایشان خود در عمل با توکل بر خدا پیش‌تاز این میدان بودند.ایران، نمادی از کشوری شیعی با نظامی ولایی است. ان‌شاءالله با وعدهٔ الهی، ظالمان را که گویا در خانهٔ عنکبوتی‌‌اند، نابود خواهند کرد. قطعاً کافران و منافقان جزا و تاوان اعمال وحشیانهٔ خود را خواهند دید. مؤمنان اگر صابر و شکیبا باشند بر جمع کثیری از دشمنان غالبند. قرآن می‌فرماید: ای رسول ما، مؤمنان را بر جنگ ترغیب کن که اگر بیست نفر از شما صبور و پایدار باشند بر دویست نفر غالب خواهند شد و اگر صد نفر بوده بر هزار نفر از کافران غلبه خواهند کرد، زیرا آنها گروهی نادانند. ۶۵ انفال

 

تعبیر رؤیا

تعبیر رؤیای شما با توجه به قرآن و روایت، نمادی از توفیق و کسب برکات فراوانی است. الحمد‌لله شما فردی ولایی و پیرو راه شهدا هستید.
شهید سردار سلیمانی را دوست دارید. در روایت است که آدمی هر که را دوست دارد با او محشور می‌شود. توفیق مرزبانی از ارزش‌های دینی به شما عنایت می‌شود. ممکن است در جبههٔ جنگ نرم در فضای مجازی یا حقیقی فعّالیت مؤثری داشته باشید. به جهاد تبیین اهمیت داده و می‌توانید در این عرصهٔ واجب، تأثیرگذار باشید.
ان‌شاءالله به زودی شاهد این سخن و اعتقاد به حقِّ سردار در عالم واقع خواهیم شد و ضعف و زبونی و شکست دشمن را خواهیم دید. هم‌اکنون نیز شاهد انتقام ارتش حق از دشمنان ذلیل و خونخوار هستیم. کسانی‌که توان مقابلهٔ رویارو با جبههٔ قدرتمند ولایی  را ندارند، لذا کودکان و زنان را به شهادت می‌رسانند. این نمادی از ذلت و زبونی دشمن است. خداوند عالم به واسطهٔ مجاهدان ایرانی و تابعین آنان، انتقامی سخت را رقم می‌زند.

ان‌شاءالله گناهانی از شما بخشیده شده و رحمت الهی و اجر عباداتی بزرگ به شما عنایت می‌شود.

اگر در این مسیر تاریکی‌ها و شبهاتی برایتان وجود دارد از بین می‌رود و اگر آرزوی انتقام از ستم‌گران و نابودی دشمنان بشریت را در سر دارید، شاهد آن خواهید بود و بدان دست می‌یابید. در میان مردم، والدین و خانوادهٔ خود به مقام والایی می‌رسید. رزق و روزی مادی و معنوی کسب می‌کنید. ان‌شاءالله در عرصه‌های مختلف به مدد خون شهدا از اسلام و ارزش‌های آن در حیطهٔ تخصص و توان خود دفاع می‌کنید. در این راه سردار را الگوی خود قرار دهید. 

شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند. به دلیل جایگاه والا و روح بلندشان در صورتی که فردی خالصانه به آنان توجه کرده، یا در امری توسلی داشته باشد، سخنانش را می‌شنوند و راهنمای او هستند.

توصیه می‌شود 

در مسیر جهاد با دشمن در فضای مجازی و حقیقی بیش از پیش قدم بردارید. از روح مطهّر شهدا و سردار مدد جویید. خداوند به واسطهٔ حرمت شهدا یارتان خواهد بود. در کارهای جهادی حاج قاسم را شریک کنید، تا اثرات اعمالتان مضاعف شود. خصوصیات منتظران امام زمان(عج) را در خود پیاده کنید. در مسیرِ جهاد تبیین، مثل سردار به مردم امید دهید و آنان را به حضور در میدان‌های مختلف جهاد هدایت کنید. خداوند حافظ شما و ارزش‌هایتان باشد. 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.