جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر پرچم حضرت عباس(ع)

تعبیر خواب پرچم حضرت عباس(ع)
مقاله

مشاهده تعبیر پرچم حضرت عباس(ع)

تعبیر پرچم حضرت عباس(ع) چیست؟

سلام و عرض ادب. من خواب دیدم یه عده پرچم دستشونه. بعد یه پرچم سفید دیدم که رو زمینه. که نام حضرت عباس(ع) روش بود. بعدش به من گفتن بلندش کن خیلی سنگین بود و بلندش کردم و همراه دیگران حرکتش دادم. خواب عجیبی بود. پرچم بسیار لطیف بود جنسش انگار حس کردم تو خواب. پرچم سفیدی بود که دورش هم گلدوزی شده بود. میشه بدونم تعبیر خوابم چیه؟    احساس در زمان رویا؟بسیار خوب     مجرد

 

تعبیر خواب :

تعبیر پرچم حضرت عباس (ع)خیر است ان‌شاالله.

پرچم

پرچم نشان از هویتی است که در موارد مختلف معانی از آن استنباط خواهد شد.

پیامبر اكرم(صلى الله علیه وآله) فرمودند: «یا على مثلك فى الامّة كمثل الكعبة نصبها اللّه للنّاس علماً» اى على! مثال تو در میان امّت، همانند مثال كعبه است كه خداوند آنرا به عنوان نشانه روشن و پرچم براى مردم قرار داده است، تا جهت خویش را گم نكنند. همچنین در حدیث دیگرى از امام صادق(علیه السلام) نقل شده است كه فرمود: «و نحن كعبة اللّه و نحن قبلة اللّه» ما كعبه و قبله‏ خداوند هستیم.

اهل بیت(ع) واسطه‌ای برای امورات هستند. وقتی در مراسم اهل بیت(ع) قرار می‌گیرید گویا پرچمی که نشانه حضرت را لمس کرده یا در حرم و حریم معصوم واقع شده‌اید .

حضرت عباس (ع) صفات و ویژگیهایی دارند که یک انسان کامل داراست . کمالات شخصیتی ایشان نشانه‌ای از عزت و جایگاه حضرت دارند. ولایت پذیری و اطاعت پذیری،جهاد، ایثار و از خودگذشتگی از فضائل بارزی است که برای ایشان شمرده می شود.

توسل و ارادت شما به سقای کربلا حضرت باب‌الحوائج ابوالفضل العباس(ع) راه‌گشای شما بوده است. حضرت عباس (علیه‌السلام) از معدود امامزادگانی هستند که از امام معصوم درباره زیارت ایشان سفارش شده است. منزلت و شأن آن حضرت به قدری است که امام صادق(علیه‌‌السلام) در مورد ایشان زیارت‌نامه فرموده‌اند.

امام معصوم(علیه السلام) درباره ایشان فرموده‌اند: «ان لعمی العباس درجة عند اللَّه یغبط‌ها جمیع الشهداء؛ عموی ما، عباس، در نزد خدای متعال دارای مقامی است که شهیدان در روز قیامت به مقام ایشان غبطه می‌خورند.» علت این غبطه خوردن به معرفت و بصیرت حضرت ابوالفضل(علیه السلام) مربوط است که در موضوع ولایت و ولایتمداری به یقین رسیده و این یقین را در عمل نشان دادند.

اگردر سن ازدواج هستید احتمالا با سلاله سادات ازدواج خواهید کرد . پرچم را به زحمت بلند کردید که حاکی از پایداری و ثبات در مسیر و انتخاب‌تان البته با کمی مشکلات دارید. گاهی برای رسیدن به آنچه مناسب و صحیح است باید ثبات داشته باشید .

ممکن است تصمیم خاصی باید بگیرید که سرنوشت ساز است !!

بدانید قرار گرفتن در مسیر اهل بیت (علیه‌السلام) نیاز به ایستادگی دارد تا نشانه‌ای از اقتدار و هویت شما باشد.رنگ سفید پرچم نشان از پاکی و آرامش است . شما در این مسیر به آرامش خواهید رسید.

لطافت خاصی که در آن وجود دارد ،‌ از لطافت آرامش قلبی است که از نام مبارک حضرت به دست آورده بودید.

با توسل و در کمال آرامش انتخاب ،‌تصمیم و اقدام نمایید تا نتیجه مطلوب‌تری داشته باشید.

در پناه خداوند باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.