جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب تسبیح و صلوات

مقاله

خواب تسبیح و صلوات

تعبیر خواب تسبیح و صلوات چیست؟ آقای خامنه‌ای در خواب تسبیحی به من دادند و گفتند که صلوات بفرستم و فوت کنم.
تسبیحش بسیار زیبا و نرم بود. من هم همین کار را کردم. بعد گفتند که دو سال دیگر نیز تسبیح دیگری به شما می‌دهم. من خم شدم و دست آقای خامنه‌ای را بوسیدم. تعبیر خواب تسبیح و صلوات چیست؟

 

تعبیر خواب تسبیح و صلوات

تعبیر خواب تسبیح و صلوات  برکات بسیار زیادی را برای شما به ارمغان دارد. آقای خامنه‌ای را در رؤیا مشاهده کردید که تسبیحی به همراه ذکری که گنجی عظیم(صلوات) است به شما هدیه دادند.

دیدن امامان و بزرگانِ دینی(حضرت آقا) تعبیر به رحمت، برکت، گشایش در زندگی، پیروزی بر دشمن درونی و بیرونی است. ان‌شاءالله برای رسیدن به این برکات با توجه به نیازتان در عالم واقع مورد عنایت اجداد طاهرین ایشان، اهل بیت(علیهم‌السلام) قرار می‌گیرید.

تسبیح نمادی برای ذکر و یاد خدا در صحنه‌های مختلف زندگی و بندگی است که اثرات سازنده‌ای برای انسان دارد.
یاد‌آور عظمت، حمد و سپاس و تنزیه خدا از نسبت دادن نقائص و صفاتِ ممکنات است.
تسبیح نمادی از توجه به اذکاری است که در تزکیهٔ آدمی نقش مهمی دارد. مثل صلوات، استغفار، لا اله الا الله و…
برخی نتایج و پاداش‌های  فوق‌العادهٔ صلوات را در این سایت ببینید. 

خواص صلوات http://www.hajij.com/fa/moral/morality/item/446-1390-07-13-10-17-20

حتماً ذکر صلوات کلیدی راه‌گشا برای برآورده شدن  حاجات و رفع گرفتاری‌های جسمی و روحی شما خواهد بود. تأکید بر فوت کردن نمادی از تمرکز بر نیاز، حاجت و خواستهٔ مورد نظر شما و بهره بردن از کلید راه‌گشای صلوات است. 

به عبارت دیگر این هدیهٔ حضرت آقا تذکر و ره‌نمودی برای گشایش مادی و معنوی در زندگی شماست. 
ممکن است حاجاتی دارید که با ذکر صلوات برآوردهٔ به خیر می‌شود.
حضرت علی(ع) فرمودند: هر كس سه مرتبه صلوات بفرستد خداوند حاجتش را برآورده می‌سازد.

ممکن است شیاطین انسی موجب آزار شما می‌شوند که برای دفع ضرر آنان به صلوات پناه ببرید.
در روایت است که شیاطین دو گروه‌اند: شیاطین جنّی که با ذکر لاحُولَ وَ لاقُوَّۀ إلاّ بِاللهِ العَلِّی العَظِیمِ رانده می‌شوند و شیاطین انسی که با صلوات بر محمّد و آل محمّد [شر و آزارشان] از شخص دور می‌شود.بحار الانوار، ج۹۲،ص ۱۳۶

از نتایج صلوات نزدیکی و قرب شما به پیامبر و اهل بیت(علیهم‌السلام) است. 
ان‌شاءالله گناهانی از شما آمرزیده شده و از آرامش روحی بهره‌مند می‌شوید.
استمرار در تلاوت صلوات در زندگی برای شما بسیار پربرکت است. تهذیب نفس، کسب صفات خوب اخلاقی و روحی، به‌دست آوردن جایگاه و منزلت و کسب رزق و روزی حلال نیز برخی از نتایج آن است.

در روایتی منسوب به امام صادق(ع) تسبیح را به فرهنگ و ادب، مال و روزی و فرزند تعبیر کرده‌اند.

دادن تسبیحی در دو سال دیگر ممکن است نمادی از رشد و تربیت روحی و معنوی شما در این مدت بوده که امری تدریجی و رو به کمال است… 
شاید مال و برکتی دوباره در زمانی دیگر به شما ارزانی شود.
ممکن است خداوند در آینده فرزند یا نوه‌ای صالح روزی شما کند.

زیبائی‌ها و نعمات بی‌شماری که خدا به شما داده را به یاد آورید. نعمت ولایت برترین آن است. حمد و شکرش را به جا آورید، تا نعمتتان افزون شود.
گرچه دست‌بوسی در روایات نهی شده است، اما استثنائاتی دارد که در روایت بیان شده است.

شخصی می‌گوید بر امام صادق(ع) وارد شده و دست ایشان را بوسیدم، سپس فرمود جایز نیست دست کسی بوسیده شود، مگر دست انبیای الهی یا اوصیای آنان… یا کسی که از او قصد رسول خدا (ص) شود. کافی، ج ۲، ص ۱۸۵

به طور قطع امامان معصوم(ع) جزو این گروه هستند که با دیدن آنان، یاد و خاطره رسول الله(ص) زنده می‌شود و شأن و جایگاه آن حضرت را دارند، امّا روایت می‌تواند مراجع و علمای دین که دارای صفات اخلاقی و کمالات نفسانی‌اند و در راستای دین پیامبر و ترویج فرهنگ اسلام و اهل بیت تلاش می‌کنند و احترام به آنان در راستای احترام به پیامبر اکرم(ص) است، را شامل شود.
زیرا در زمان غیبت، کسانی که از دین خداوند نگهبانی کرده و برخی از شئون پیامبر اسلام و امامان معصوم (ع) را دارا هستند و از هر صنفی به خواسته‌ها و آرمان‌های حضرت رسول(ص) نزدیک‌ترند، مراجع و عالمان دینی، خصوصاًٰ ولی‌فقیه جامعهٔ اسلامی است.
اگر چه عالمان دینی چنین توقعی ندارند و احیاناً از این که دستشان بوسیده شود رنجیده می‌شوند، ولی از باب احترام به حضرت رسول‌(ص) و تعظیم شعائر چنین عملی بلا اشکال است.

لذا دست‌بوسی عالمی والامقام از ذریهٔ حضرت زهرا(س) نمادی از قدردانی و شاکر بودن شما نسبت به تفضلات و عنایات حضرات معصومین(ع) و نیز زحمات هدایت‌گری ولیّ جامعهٔ اسلامی است.

توصیه می‌شود
از ذکر صلوات غافل نشوید. اگر حاجاتی دارید با این ذکر شریف از خداوند متعال گشایش طلب کنید.
اذکار استغفار، حمد و ثنای الهی و صلوات و… را با تسبیح تربت تلاوت کنید و از آن غافل نشوید. پاداش ذکر گفتن با تسبیح تربت بسیار بالاتر و پر فضیلت‌تر است.
دانه‌های تسبیح با یک نخ به هم متّصل و در کنار هم هستند. شما مادر عزیز خانواده چون نخ تسبیح، به برکت صلوات و تسلیم اولیاء خدا بودن همهٔ اعضای خانواده(دانه‌های تسبیح) را حول محور ولایت پیامبر (ص)، اهل بیت(ع) و ولی فقیه، جمع کرده و پرورش دهید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.