جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب آب بسیار عمیق و زیاد

مقاله

خواب آب بسیار عمیق و زیاد

تعبیر خواب آب بسیار عمیق و زیاد: سلام و عرض ادب. رائی در خواب دیده که در مکانی آب بسیار عمیق و زیادی است اما دور آن را حصار کشیدند البته حصار شیک و حتی شیشه هم داشته. مردم دورادور این حصار در حال نظاره بودند. البته  تعدادشان هم زیاد بوده، می بینه چند دختر بچه ۱۲ و ۱۳ ساله از بالای  حصار در این آب می‌پرند.

ایشون خیلی نگران این بچه‌ها میشه. بعد از بچه‌ها کس دیگری هم در آب می پره که این بنده خدا متوجه نمیشه چه کسی است.

ولی می‌گفت احساس کردم رفت که اونها رو نجات بده  اما بچه‌ها خیلی خوب شنا می‌کردند و اون شخص هم مثل جت شنا می‌کرد.

و انگار اینقدر حال خوبی پیدا کرده بود که بچه‌ها رو فراموش کرده بود ظاهراً ابتدای آب به صورت راهرو بوده و بعداً وسیع  می‌شده و اصلاً انتهایان دیده نمی‌شد.

اون شخص میره و برمی گرده و از راه دیگه ای که دیده نمی‌شده بیرون میاید. میگه دیدم او خانم برادرم به همراه مادرمه و خیلی تعجب کرد، و بهش گفتم اگر می دونستم شما توی این  آب عمیق هستید تا برگردید سکته می‌کردم.

ولی خانم برادرش شروع می کنه به گفتن خواص این آب و این که چقدر مفیده  هم برای جسم و هم برای روح.

خیلی از آب تعریف می کند و بعد می گویدتازه اقای خامنه‌ای گفتند اگر خدا به من عمر دوباره بده کنار این آب کلی خانه می‌سازم که مردم از این آب بهره ببرند.

برای ایشان این هم عجیب بوده که مادرش خیلی شنا بلد نیست و به خانم برادرش می گه اخه شما شنا بلدی ولی مامانم خیلی  بلد نیست چطور توی این آب بودید؟

این خواب را لطفاً تعبیر بفرمایید.

تعبیر خواب آب بسیار عمیق و زیاد

سلام علیکم . ان شاالله تعبیر خواب آب بسیار عمیق و زیاد، پرخیر و برکت است🌺

امام سجاد ع می‌فرمایند:

[highlight color=”green”]ما کشتی روانی در دریاهای عمیق پوشانده هستیم. هر که بر آن سوار شود ایمن ماند و هر که از آن چشم پوشد غرق شود.[/highlight]

امام چراغ روشنایی دهنده و ستاره درخشنده که درتاریکی شب به ان راه را پیدا کنند و شهر بسیار وسیع و دریای بسیار بزرگ و عمیق است. امام آب شیرین و گواراست.

در روایت دیگری آمده است:

[highlight color=”green”]«کلنا سفن النجاة لکن سفینة جدی الحسین (ع) اوسع وفی لجج البحار اسرع»: همه ما اهل بیت ع کشتی نجات هستیم اما کشتی جدم حسین علیه السلام در لجه های دریاها، سریع‌تر و وسیع‌تر است.[/highlight]

پیامبر گرامی اسلام ص می‌فرمایند:

[highlight color=”green”]به فرزندانتان شنا و تیراندازی یاد دهید.[/highlight]

امام صادق ع می‌فرمایند:

[highlight color=”green”]به آب فرو رفتن و غوطه ور شدن بر پنج وجه است: اول یقین، دوم قوت، سوم کار دشوار، چهارم ندیمی، پنجم خدمت مقام مهم شهربودن.[/highlight]

باتوجه به روایات معصوم ع و آیه شریف از کلام الهی

( وجعلنا من الما کل شی حی) غوطه ورشدن در آب، وارد شدن در کاری با یقین و قوت است. و قرار گرفتن در مسیر نور و هدایت، اما در این کار (حصار) با ممنوعیت و محدودیت‌هایی مواجه خواهید شد.

(دختران رحمت خداوند هستند.)

و شما در رحمت عظیم الهی وارد می‌شوید همراه باعشق و علاقه به اهل بیت، امام ع دریای عمیق است.

و شنا کردن خوب و بی پروا (دختران)، رشد جایگاه معنوی رائی است، اما با محدودیت‌هایی که شاید برای شما سنگین و ازار دهنده نباشد (حصار شیک و شیشه‌ای)  آب مایه حیات و زندگی است.

و خداوند حیات همه موجودات را در ان قرار داده (و به توصیف شما در آخر خواب) ابی بافواید مادی و معنوی که بیانگر بهره مند شدن رائی از عنایات و الطاف اهل بیت است.

(با توصیه رهبری از سلاله سادات به اثار و فواید این اب که منافعی برای جسم و روح دارد) شما و عزیزانتان مورد توجه و عنایات اهل بیت قرار می گیرید.

و ایمن خواهید ماند، البته با لحاظ محدودیت هایی که مانع از غوطه ور شدن  در این دریای علم و روزی معنوی است و ان شاءالله (انتهای اب وسیع شده بود) اگر فرصت ها را مغتنم بشمارید، و غفلت نورزید به مرور  بیشتر بهره مند خواهید شد..

[toggle title=”توصیه” state=”open”]موانع را بسنجید و برطرف نمایید تا از این حصار و قیدی که شما را درگیر کرده خارج شوید و از مواهبی که از ان متنعم و بهره مند شده اید، به طور کامل برخوردار گردید. شما در کاری قدم خواهید  نهاد که به واسطه وجود شما دیگران در راه رشد و هدایت قرار خواهند گرفت (خانه هایی در کنار اب و بهره مندی از اب).[/toggle]

حرف آ

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.