جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب خیرات برای مراسم سالگرد

تعبیر خواب خیرات
مقاله

خواب خیرات برای مراسم سالگرد

سلام علیکم. تعبیر خواب خیرات برای مراسم سالگرد چیه؟ دیشب خواب دیدم قبل از نماز صبح که می‌خواهیم یک کاری انجام بدهیم، (خیرات برای مراسم سالگرد مادر) همه خواهر ها بودیم. یکی از خواهرهایم به نام زهرا هم کنارمان بود به نظرم خانواده برادر مرحومم هم بودند. دَم در جایی ایستاده بودیم و آماده بودیم برای انجام کار، که یک دفعه من برادر مرحومم را دیدم، خیلی تر و تمیز مثل همیشه شلوارش تو پیراهنش و کمربند بسته بود، ولی همیشه من چهره ای که از برادرم خدا بیامرز تو ذهنم هست با خنده است اما اینجا نمی خندید، ناراحت هم نبود، معمولی ایستاده بود، یک دفعه ظاهر شد انگار می خواست با ما تو این کار شریک بشود ،حس ام این بود، بعد من یک دفعه گفتم داداش، داداش مگه نمرده بود؟ من برگشتم دیدم هیچ کدامتان عکس العمل نشان نمی دهید. فقط به چشم من می آمد، دوباره نگاه کردم دیدم تخیل نیست، تَوهم هم نیست ،هی می بوسیدمش ،دستش و بازویش را می بوسیدم، صورتش رو یادم نیست می بوسیدم یا نه. ولی تو بغلم می گرفتم هی می گفتم بچه ها داداش، شنیدم زهرا می گفت هیچی نگید فقط عمه داره می بینه ،بذارید راحت ببینه و تعریف کنه باز من برگشتم دیدم شما خیلی گنگ دارید نگاه می کنید. هیچ عکس العملی نشان نمی دادید.  منم فقط داداش رو می بوسیدم و بغل می کردم، برادرم عکس العمل نشان نمی داد ،لبخند نمی زد، اَخم هم نکرده بود ،ناراحت هم نبود ،معمولی ایستاده بود ، جالب بود همین که ما می‌خواستیم برای این کار اقدام کنیم داداش ظاهر شد، ان شاالله که منم می خوام تو این کار خیرات مامان از طرف خودم سهیم اش  کنم. لطفا تعبیر بفرمایید

تعبیر خواب خیرات برای مراسم سالگرد

سلام علیکم

ان شاء الله که خیر است و از برکات این خواب بهره مند می شوید.

ایه مرتبط

[toggle title=”قران کریم سوره اسرا ایه ۸۵” state=”open”]ویسالونک عن الروح قل الروح من امر ربی وما اوتیتم من العلم الا قلیلا ترجمه وازتودرباره( روح )سوال می کنند *بگوروح ازفرمان پروردگار من است وجزاندکی ازدانش، به شما داده نشده است .*[/toggle]

حدیث مرتبط

[highlight color=”green”] «امام جعفرصادق(علیه‌السلام)»: إنَّ المَیِّتَ لَیَفرَحُ بِالتّرَحُّمِ عَلَیهِ وَ اِلاستِغفارِ لَهُ كَما یَفرَحُ الحَیُّ بِهَدِتَّةٍ تُهدی اِلیه. شخص مرده از ترحم و طلب مغفرت برای او خوشحال و مسرور می‌شود همان گونه که یک آدم زنده از دریافت یک هدیه شاد و خوشحال می‌گردد. (وسائل، ج ٢، ص ٦٥٥)[/highlight]

برخی از مفسران پیام های گوناگونی را از آیه ۸۵ سوره مبارکه اسراء برداشت کرده اند، از جمله اینکه حقیقت روح ، فوق دانش بشر  و از اسرار خداوند بوده و منشاء الهی دارد .و دانش انسان بسیار محدود و اندک می باشد. چراکه حواس انسان مادیات و محسوسات  را درک می کند، اما در وجود انسان غیر از این جسم مادی چیز دیگری وجود دارد که به آن روح می گویند.

در تعبیر خواب خیرات برای مراسم سالگرد برادرتان باید بگوییم این که خواهر شما در رویا برادر مرحومتان را دیدند که مثل همیشه نمی خندد، و فقط خواهر شما ایشان را می بیند و اطرافیان برادر شما را نمی بینند دو نوع تحلیل می توان برای این رویا در نظر گرفت.

تحلیل اول: برای آن مرحوم خیرات و احسانی صورت نمی گیرد و ندیدن برادر یعنی فراموش کردن ایشان و یا این که خیرات شما به روح آن مرحوم نرسیده است.

تحلیل دوم: امکان دارد به خانواده آن مرحوم رسیدگی کافی نمی شود. یعنی در حقیقت ندیدن میت،به معنای کم توجهی به خود میت و یا خانواده میت است، شما نیت کردید در خیرات مراسم سالگرد مادر عزیزتان برادر مرحوم خود را نیز سهیم بفرمایید.

 کار  بسیار پسندیده‌ای است و اینکه می فرمایید ما هر زمان که قصد عمل خیری داریم ایشان را در خواب می بینند از باب تذکر و تنبیه است، که میت هم تمایل دارد در اینگونه کارها همراه شما باشد .باید به خانواده برادر خود توجه بیشتری بنمایید. شاید از نظر اقتصادی یا عاطفی کمبودی داشته باشند و برادر از این باب  نگران خانواده خود هستند .و تمیز و مرتب بودن برادر مثل همیشه ان شاالله دلیل بر جایگاه خوب و نیک ایشان در عالم برزخ می باشد .

توصیه می شود

برای شادی روح آن مرحوم صدقه داده و استغفار  نمایید. و ایشان را در کارهای خیر از جمله مراسم سالگرد مادر عزیزتان سهیم  بنمایید،

۰
خواب های خود را در رابطه با خیرات برای مراسم سالگرد در بخش نظرات همین پست مطرح بفرماییدx
    روحشان شاد ،ان شاء الله غریق رحمت واسعه حضرت حق و در جوار اهل بیت علیهم السلام باشند.

الله اعلم🌺

مقاله خیرات را هم بخوانید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.