جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ندامت و پشیمانی

تعبیر خواب پشیمانی
مقاله

تعبیر خواب ندامت و پشیمانی

سلام . چند وقتیه روابط بین ما و مادر شوهرم شکراب شده.
لطفا بفرمائید تعبیر خواب ندامت و پشیمانی چیست؟ دیشب خواب میدیدم مادر شوهرم اومده خونه قدیم مادر بزرگ خدا بیامرزم ، اونجا داشتیم صحبت میکردیم .

تو خواب مادر شوهرم گریه کرد که اشتباه کرده است و عذر خواهی می کرد
۰
خواب های خود درباره ندامت و پشیمانی را در بخش نظرات همین پست مطرح کنید x
.
ایشون مشغول گوشت خرد کردن بود که گویا گوسفندی قربانی کرده بود.
بعد همسرم اومد در حالی که یه ران بزرگ گوسفندی رو که مادرش به او داده بود در دستش داشت .گفتم : چرا گرفتی؟ همه چی تو خونه خودمون هست.

قران و روایات مرتبط :

 ان شاء الله خیر است.

آیات مرتبط:

[toggle title=”قران کریم ، نور:۲۲″ state=”open”]ولیعفوا ولیصفحوا الا تحبون ان یغفرالله لکم‌. باید مومنان عفو وصفح پیشه کنند واز بدیها در گذرند آیا دوست نمیدارید که خدا هم شما را بیامرزد . نور:۲۲[/toggle]

[toggle title=”قران کریم ، سوره حج:۳۷” state=”open”]قرآن می‌فرماید : «لن ینال اللّه لحومها و لا دماؤها و لکن یناله التّقوی منکم»؛ حج:۳۷ هرگز گوشت و خون قربانیها به خدا نمی‌رسد لیکن تقوای شماست که به خدا میرسد.[/toggle]

[highlight color=”green”]امام صادق(علیه‌السلام) نیز فرمودند: «وَ اذْبَحْ‏ حَنْجَرَةَ الْهَوَى‏ وَ الطَّمَعِ‏ عِنْدَ الذَّبِیحَة؛ و ذبح کن حنجره هوای نفس و طمع را به هنگام قربانی کردن.» مصباح الشریعه،ص۴۹[/highlight]

[highlight color=”green”]پیامبر اکرم ص در حدیثی فرمودند: «یُغْفَرُ لِصَاحِبِ‏ الْأُضْحِیَّةِ عِنْدَ أَوَّلِ‏ قَطْرَةٍ تَقْطُرُ مِنْ‏ دَمِهَا، با ریختن اوّلین قطره خون قربانى، صاحب قربانى آمرزیده مى شود.» (من لا یحضره الفقیه،ج۲،ص۲۱۴)[/highlight]

.[highlight color=”green”]پيامبر خدا ص در سفارش به على عليه السلام فرمود :مَن لَم يَقبَلِ العُذرَ مِن مُتَنصِّلٍ ، صادِقا كانَ أو كاذِبا ، لَم يَنَلْ شَفاعَتِي . هر كه پوزش را نپذيرد چه پوزش خواهنده راست بگويد يا دروغ، به شفاعت من دست نيابد.[/highlight]

[highlight color=”green”]علی ع : أعقَلُ النّاسِ أعذَرُهُم لِلنّاسِ . خردمندترين مردم، عذر پذيرترين آنها از مردم است.                     غررالحكم / ۲۹۸۸[/highlight]

[highlight color=”green”]امام علی ع فرمود: عذر خواهی مردم را بپذیر تا از برادری آنان بهره مند شوی وبا رویی گشاده دیدارشان کن‌ تا کینه هایشان بمیرد . غرر الحکم / ۲۴۲۰[/highlight]

تعبیر خواب ندامت و پشیمانی

شما در عالم واقع از مادر همسر خود به دلایلی کدورت دارید که شاید هم حق با شما باشد.
ولی صفح و گذشت در زندگی از اخلاق کریمان به اولیاء خداست و نتایج خوب گذشت قطعاً در زندگی خانوادگی، اجتماعی و اخروی شما اثر مثبت خواهد داشت.
قبول عذر و بخشش در پایداری زندگی اجتماعی نقش بسزا دارد، زیرا اگر همه مردم در گرفتن حقوق خویش دقیق و جدی باشند و از کوچک ترین لغزش دیگران چشم نپوشند، زندگی، بسیار تلخ شده و روح صفا و صمیمیت به کلی از بین خواهد رفت.
 
حال مادر همسر شما در صدد رفع کدورت است و حتی مایل است در این مسیر بزرگتری از خاندان شما را واسطه قرار دهد و با نیکی و احسان و بذل گوشت قربانی که نشان از ذبح غرور و منیت و هوای نفس ایشان در این رابطه است از شما دلجویی کند .

و در واقع با این ندامت و اقدام عملی اگر بر مبنای خلوص و نیت صادق باشد از گناهانش خارج می شود و خدا او را می آمرزد و چقدر خوب است که شما عزیز دل به رنگ خدا عمل کنی و عذرش را بپذیری، چرا که کینه و دشمنی قلب ظاهری و باطنی انسان را نابود می‌کند و اعمال صالح را از بین میبرد و عدم پذیرش عذر دیگران مهر و شفاعت پیامبر را از انسان سلب می کند.

توصیه

چقدر خوب است زمینه ای را برای رفع کدورت فراهم کنید و با نیکی به مادر همسر کمک کنید که این رنج برطرف شود تا هم شما آرامش پیدا کنید واو نیز آرام و شاد شود و مهرش را برای خود بخرید و ان شاء‌الله زندگیتون با خوشی و صفا همراه شود و خدا از شما راضی باشد . 

 

حرف ن | حرف پ

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.