جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گرگ وحشی خانگی

مقاله

خواب گرگ وحشی خانگی

تعبیر خواب گرگ وحشی خانگی چیست؟ خواب دیدم یه منزل قدیمی روستایی داشتیم و من به سمت آن‌ می‌رفتم .
بین راه روباهی شکار کرده و او را زنده به سمت خانه بردم و برای کار خاصی شکار کرده بودم .
به حیاط ‌خانه روستایی که رسیدم روباه رو در آن‌جا نیمه جان رها کردم .
در اصل فهمیدم او را برای غذای یه حیوان وحشی گرفتم که درحیاط منزل ما بود.او  شبیه گرگ و درشت اندام بود انگار می‌دونستم اون حیوان وحشی تو منزل ماست و باید براش غذا می‌بردم .
گرگ رفت که غذاش رو بخوره و قسمتی از بدن روباه رو زخمی کرد و وقتی متوجه شد که روباه زنده است به طرف من نگاه کرد.
با نگاهش به من گفت چرا این حیوان را زنده آوردی و چرا جونش رو نگرفتی که من بخورمش.به همین دلیل از خوردن روباه صرف نظر کرد.
من هم به دنبال شیر می‌گشتم که بدم گرگ بخوره و سیر بشه.
اما مطمئن نبودم که گرگه شیر دوست داره یا خیر. انگار اون حیوان وحشی وبال گردن خانواده ما بود. تعبیر خواب گرگ وحشی خانگی چیست ؟

۰
تعبیر خواب خود را در رابطه با گرگ و حیوانات درنده در اینجا بارگذاری کنید x
 

تعبیر خواب گرگ وحشی

تعبیر خواب گرگ‌ وحشی در حیاط خانه روستایی با توجه به روایات بررسی و تحلیل می‌شود . 

در تعبیر خواب خانه امام صادق ع فرمودند :
دیدن خانه در خواب برای مرد زن است و برای زن شوهر است.
توانگری و قدرت داشتن
ایمنی و امنیت
عزت
امانت
عیش خوش و شادی در زندگی
مال و ثروت
ولایت بر دیگران

خانه جان پناه و مکان امنی برای اعضای خانواده است . گاه نمادی از زن و شوهر برای یکدیگر است و گاه نمادی از عیش و خوشی و عزت و توانگری و ولایت بر دیگران و امانت می‌باشد .

خانه روستایی قدیمی دال بر سادگی است این سادگی گاه مطلوب است و در برخی از موارد جنبه منفی دارد .
گاه انسان مواجه با شرارت‌ها و یا دشمنی‌های درونی و بیرونی می‌شود، ولی به دلیل ساده اندیشی توان مدیریت و تدبیر درست امور زندگی را ندارد. در این موارد بعضا اسیر امور ناخواسته و ضربه زننده‌ای شده که شرایط را تلخ و دشوار می‌کند .

دیدن گرگ در خواب به معنای دشمن ناجوانمردانه وبی‌رحم است. البته ازویژگی‌های ذاتی  او حمله کردن است.

امام زین العابدین ع فرمودند : مردم در روزگاران به شش گروه تقسیم می شوند شیر، گرگ، روباه، سگ ،خوک، گوسفند. روبهان همان كسانى هستند كه از طريق دين خود مى‌خورند و به آنچه مى‌گويند در دل اعتقادى ندارند.  گرگ بازرگانان شما هستند که هرگاه می‌خواهند کالایی را بخرند از آن بدگویی می‌کنند و هرگاه می‌خواهند بفروشند از آن تعریف می‌کنند.

 

امام صادق ع در تعبیر جانورهای درنده فرمودند : دشمنان، پادشاهان ظالم، زن گستاخ و همسایه های بد .

يوسف نبي گويد: ديدن روباه دشمن است که اظهار دوستي نمايد.روباه تجسمي است از مکر و فريب و نيرنگ چه مرد باشد و چه زن.

تعبیر رویای شما

 تعبیر رویای شما هشداری برایتان بوده و ان شاء الله خیر است . احتمالاتی متصور است  که با توجه به حالات و شرایط خود در عالم واقع آن را تطبیق دهید . 

۱- احتمالا در اطرافیان شما کسانی هستند که با شما دشمنی دارند که ممکن است با بدگویی و غیبت، حسادت، و توقعات بی‌جا به شما زیان برسانند و با اینکه شما خدماتی به آنان می‌دهید اما به چشمشان نمی‌آید و راحت طلب بوده و شما را اسیر خود کرده و با خواسته‌های نابجا آزارتان میدهد . شاید گرگ فرد تاجری باشد که در بازار دنیا تجارتی نامطلوب داشته و شما را برای پیشرفت کارها و برنامه‌های اقتصادی و تجاری‌اش به خدمت گرفته است و تغذیه و رشد او گاه از طریق نامطلوب و کلاه برداری است که مورد رضای خدا نیست .به نظر می‌آید گاه  شما متوجه این دو رنگی و مکر و فریب نبوده و البته گاه  خواسته‌هایش را برآورده می‌کنید.
او می‌خواهد این‌ امر مسکوت بماند ( تغذیه و بهره وری از افراد مکار و روباه صفتی که مثل مرده ساکت باشند ) و شما در برخورد با او دچار سردرگمی و حیرانی هستید و به هر طریقی می‌خواهید او را سیر و راضی کنید . این امر شما را کلافه و سردرگم می‌کند و نیز از جایگاه و ولایت مثبت شما کاسته می‌شود .

البته نکته قابل ملاحظه در این فرض این است که توجه کنید به کسی سوء ظن نداشته باشید که خود گناه بزرگی است ولی روابط خود را مدیریت کنید که از انسان بدخواه در امان باشید .

۲- احتمال دیگر اینکه شاید شما از روحیاتی برخوردارید که نسبت به کسب مقام وموقعیت و ثروت اندوزی توجه دارید و در این‌ راستا  گاه مسائل دینی خود را‌ به خاطر حب دنیا و نفس زیر پا می‌گذارید که باید در این زمینه مراقبه کنید . چرا که هر چه در خدمت نفس و دنیای مذموم باشید باز سیری ناپذیر است. در این مورد نیز به جایگاه معنوی شما لطمه خورده و هوای نفس روز به روز بزرگتر شده و شخصیت انسان در مقابلش ضعیف و کوچک میشود . 

۳- در عالم واقع قرار است معامله ای با یک فرد تاجر و بازرگانی گرگ صفت داشته باشید که به دلیلی گویا خانه زاد شده است.
او با صداقت با شما برخورد نمی‌کند و  با دروغ و ریاکاری قصد کلاه برداری دارد و گاه برای رضایت او از مسائل معنوی و ایمانی خود کوتاه می‌آئید . لذا باید توجه کنید تا آسیبی به تقوا و ایمان شما وارد نشود.

توصیه:

در احتمالات ذکر شده نسبت به آسیبی که متوجه شماست آگاهانه‌تر برخورد کنید و با حول و قوه الهی و تدبیر و مشاوره و صدقه و توبه و استغفار ان شاء الله ضرر را دفع کنید .
در پناه خدا از جمیع بلیات محفوظ باشید . 🙏

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.