جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب حضرت فاطمه س

مقاله

خواب حضرت فاطمه س

تعبیر خواب  حضرت فاطمه(س) و ناراحتی ایشان از من چیست؟ خواب دیدم در شب تاریکی، توی جاده با دختر عمه و دختر داییم در حال رانندگی بودیم. ناگهان ماشین منحرف شد و توی یه جاده خاکی سمت درّه رفتیم. خیلی ترسیدیم، اما با سختی ماشین رو کنترل کردیم. دختر عمه‌ام فوت شد. حضرت فاطمه(س) اومدن و می‌خواستن جان دختر داییم رو هم بگیرن. خیلی التماس کردم و ایشون رو به حضرت عباس(ع) قسم دادم که جون دختر داییمو ببخشن.گفتم: شما مادر اباالفضل هستین. ایشون خیلی عصبانی بودن و منو با خشم نگاه می‌کردن، اما بعد که قسمشون دادم، منصرف شدن و جون دختر داییم رو نجات دادن. تعبیر خواب ناراحتی حضرت فاطمه(س) چیست؟

تعبیر خواب حضرت فاطمه س

تعبیر خواب حضرت فاطمه(س) و ناراحتی ایشان از شما موجب هشدار و تذکری است. 

در راهی تاریک با دختر عمّه و دختر دایی خود با ماشینی حرکت می‌کردید و به سمت درّه‌ای منحرف شدید.

دیدن راه و جاده با توجه به روایتی به دنیا، فراغت و شادی، کار نیک، خیر و برکت، آسایش و راحتی مردم تعبیر می‌شود. 

رویای خودرو در روایتی بر هشت وجه است: عزّوجاه، ولایت و فرمانروایی، مرتبه و منزلت، بزرگی و هیبت، شادمانی و سرور، رفعت و راحتی کارها.

تعبیر این رویا به حالات و شرایط شما در عالم واقع بستگی دارد، لذا احتمالاتی بیان می‌شود که مصداق آن‌را تطبیق دهید.

در دنیا با فراز و نشیبش روبرو هستید و با امور مختلف امتحان می‌شوید.
نعماتی را خداوند عالم در جهت سُرور، رفعت و منزلت به شما بخشیده است. در مسیر زندگی در جهت افزایش رزق و روزی و سلامتی حرکت می‌کنید، ولی با امتحاناتی مواجه می‌شوید و ممکن است کنترل کارها را از دست بدهید و با خطرات و چالش‌هایی مواجه شوید.
به نظر با همراهی بستگانِ مذکور، کاری را شروع می‌کنید تا رزق و روزی مادی یا معنوی کسب کنید، ولی با مشکلاتی روبرو شده و از جاده اصلی و هدفی که دارید، منحرف می‌شوید.

فوت دختر عمهٔ شما دو احتمال دارد: شاید در کاری که به اتفاق هم انجام می‌دهید، بعد از ایجاد مشکلاتی، ایشان از آن کار مشترک کناره بگیرد و عملاً با شما همراهی نکند. یا ممکن است از این مشارکت، رنجی را متحمّل شود و دغدغه و ناراحتی دارد. اگر ایشان فردی متدیّن است، فوت ایشان نمادی از آسایش و راحتی فکر و روحشان از کار مشترک است.

ممکن است رؤیا هشداری به شما و بستگان باشد.
لازم است نسبت به کارها و اعمالتان دقّت نظر داشته باشید که آیا مورد رضای اهل بیت(ع) است. شاید کاری باشد که به حیات روحی شما آسیب بزند.

به طور قطع نمی‌توان گفت کسی را که در رویا دیدید، حضرت زهرا(س) بوده‌اند.
چون شما در عالم بیداری ایشان را ندیده‌اید که صورت شریف ایشان را تطبیق دهید.

حال اگر کسی را که دیدید، احتمالاً حضرت بوده باشند، ناراحتی ایشان نمادی از کراهتشان نسبت به صفات و اعمال ناصالحی است که مرتکب می‌شوید و از صراط مستقیم به بی‌راهه می‌روید. در روایت است که از خشم حضرت فاطمه(س) خدا به خشم می‌آید. 
اعمال ناصالح حیات معنوی شما را به خطر می‌اندازد. به عبارتی دیگر قطع زندگی، یعنی قطع توفیقات معنوی که موجب تعالی و حیات روح است. با عنایت و رحمت حضرت بر دشمن درونی یا بیرونی غالب می‌شوید و مغفرت الهی شامل شما می‌شود. 

با دعا، التجا، توبه و توسل به حضرت زهرا(س) به عزت بندگی خدا رسیده و از آزار شیطان رهایی می‌یابید. 
ان‌شاءالله خطر رفع می‌‌شود و زمینهٔ تنبّه، بیداری و بازگشت به دامن رحمت مادر(س) فراهم می‌شود. راه نجات همراه با عاقبت به خیری برایتان باز می‌شود. در این مسیر التجا و توسل شما به فضل حضرت موجب رهایی و نجات می‌شود. خدا شما را دوست دارد که این رویا را مشاهده کرده و تذکّر و هشداری را دریافت کردید.
ممکن است با شبهات و انحرافاتی مواجه شوید که شما را از راه مستقیم خارج می‌کند و حیات معنوی شما را آسیب می‌زند.
ان‌شاءالله مراقبه و محاسبه‌ای داشته باشید. نسبت به ترک محرمات و عمل به واجبات اهتمام کنید و گذشته را جبران کنید.
خدا بسیار مهربان است. بندگانش را به درگاهش می‌پذیرد و گناهان را می‌بخشد و حتی بدی‌ها را به خوبی و عمل صالح تبدیل می کند.

الحمد‌لله شما محب حضرت زهرا(س) و حضرت ابا‌الفضل(ع) هستید. با توسل و توبه، نظرِ رحمتشان را جلب می‌کنید و توفیقتان افزون می‌شود.
صدقه و نیکی کردن دفع بلا می‌کند. قضا و قدر غیر حتمی را تغییر می‌دهد. حتماً صدقه‌ای مستمر دهید و در حد توان خود قربانی کنید.

ان‌شاءالله در پناه خدا از جمیع بلیّات مصون باشید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.