جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب شبیه عروس شدن

مقاله

خواب شبیه عروس شدن 

تعبیر خواب شبیه عروس شدن چیست؟ دختر مجردی هستم. خواب دیدم تو خونمون مراسم ولیمه داریم. بیشتر اقوام نزدیکمون حضور دارن. همگی بسیار به من لطف داشته و مورد توجه جمع هستم. نگاهی به خودم انداختم. مانتو و شلوار سفید‌رنگ بسیار زیبا و خوش‌دوختی، همراه با شالِ سفید به تن داشتم. کفش سفیدی پوشیده بودم .‌
 هِدبندِ سفید جواهر دوزی بسیار شیکی به سرم داشتم. فوق‌العاده قشنگم کرده بود و دوسش داشتم.
دیدم دسته گل سفیدی در دست دارم. تو آیینه به صورتم نگاه کردم.  آرایش بسیار زیبایی داشتم که کلی چهرمو تغییر داده بود. ‌تیپ و آرایش و لباسمو دوست داشتم و به خود می‌بالیدم که اینقد زیبا شدم. کاملاً شبیه عروس شده بودم. در مراسمم هیچ ساز و آوازی نبود و چهرهٔ مهمونام بشاش و خوشحال بود.
البته هیچ نشونی از داماد یا خانواده‌اش نبود. انگار هم عروسیم بود و هم نبود. از چهره‌ی مهمونام می‌خوندم که برای خوشبختی‌ام دعا می‌کردن، ولی کسی به زبون نمی‌آورد.ماهیت مراسم برام مجهول بود. در عین حال خوشحال بودم از اینکه عروس خوشگلی هستم و شکر می‌کردم خدا رو که همون جوری که دوست داشتم تو شب عقدم حاضر شدم.
مهمونامو تا دم در بدرقه کردم.  انگار همه همسایه‌هامونم یا عروسی داشتن یا از عروسی برگشته بودن. کوچه شلوغ بود. با خودم گفتم برم داخل، الان اینا فکر می‌کنن من عروس شدم. 
تعبیر خواب شبیه عروس شدن چیست ؟

تعبیر خواب

تعبیر خوب شبیه عروس شدن خیر است و با توجه به حالات و شرایط شما در عالم واقع تعبیر می‌شود. در این رابطه سه احتمال متصور است: 

۱- ممکن است اشتغالات ذهنی و دغدغه‌هایی در عالم واقع دارید و فکر و خیال‌هایی در رابطه با ازدواج و .. در ذهنتان می‌پرورانید. این افکار در ضمیر ناخود‌آگاهتان قرار دارد و در رویا با این نمادها بروز و ظهور دارد. در این موارد رویا تعبیری ندارد .

۲- در خانه خود ولیمه و مهمانی دادید و صله‌ی رحم نیکویی شکل گرفت که برکات زیادی برایتان دارد.

خانه جان‌پناه انسان بوده و به توانگری و قدرت داشتن، ایمنی و امنیت، عزت ،امانت، خوش و شادی در زندگی ،مال و ثروت و ولایت بر دیگران تعبیر می‌شود.

صله‌رحم موجب ازدیاد رزق و روزی و طول عمر و آمرزش گناهانی می‌شود.
شما لباسی سرتاسر سفید به تن داشتید. لباس در فرهنگ قرآنی به همسر و تقوا تعبیر می‌شود. قران می‌فرماید:«هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ»همسران لباس یکدیگرند.
م نیز:«وَ لِباسُ التَّقْوى ذلِكَ خَیر» لباس تقوا همان بهتر و نیکوتر است. 

کفش با توجه به این‌که به صورت جفت و همیشه با هم‌ استفاده می‌شود، نمادی بر شراکت با فردی است. اعم از شراکت در زندگی و یا در کاری و شغلی. 

اگر در عالم واقع در شرایط ازدواج نیستید، این رویا به دلیل دیدن نشانه‌هایی از مراسم عقد، نمادی از افزایش رزق و روزی شماست.  پوشیدن  لباس  و کفش  و گل سفید و حس خوب شما به این امر، نمادی از حال و هوای عروسی است.

 پیامبر ص می‌فرمایند: 
اِلْتَمِسُوا الرِّزْقَ بِالنِّکَاحِ؛
رزق را در ازدواج جستجو کنید.

 

رزق در لغت به معنى بخششِ مستمر و متداوم است، اعم از مادّى یا معنوى. بنابراین، هر گونه بهره‌اى را که خداوند نصیب بندگان مى‌کند، از مواد غذائى، مسکن و پوشاک، پول و ثروت ، یا علم و عقل و فهم و ایمان و اخلاص، به همه اینها «رزق» گفته مى‌شود. بنابر این رزق شامل امور مادی و معنوی است. 

دلیل این مطب با توجه به این آیه از قرآن برداشت می‌شود .خدا درباره شهیدان راه حق مى‌گوید: «…بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون» …آنها زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى خورند. 

روشن است روزىِ شهیدان، آن هم در جهان برزخ، نعمت‌هاى مادى نیست؛ بلکه همان مواهب معنوى است؛ که حتى تصورش براى ما در این زندگى مادى مشکل است.
ان‌شاء‌الله از رزق و روزی مادی و معنوی بهره‌مند می‌شوید .
شما از تقوا و ایمان پاک و زیبایی برخوردارید. باورهای خوب و درستی دارید که زینت‌بخش فکر ، اندیشه و کلام شماست. نتیجه‌ی آن صبر جمیلی است که در زندگی به نمایش می‌گذارید.(هدبندِ سفید زینتی بر روی سر)
با صله‌رحم و مهمان‌نوازی درهای روزی، بیش از پیش به روی شما باز می‌شود و بلاها و سختی‌هایی از شما دور می‌گردد.
به جایگاه و استعدادهای زیبایی که خدا به شما بخشیده پی می‌برید.  در دل و جانتان شاکر خدای مهربانتان می‌شوید. هم‌اکنون شریک پاک و خوبی در زندگی دارید. این فرد می‌تواند: مادر ، پدر ، برادر یا دوستی خوبی باشد؛ که با همکاری یکدیگر  رزق شایسته‌ای را دریافت می‌کنید. 

۳- اگر در شرایط ازدواج هستید و خواستگارانی در رفت و آمدند، ان شاء‌الله فردی با ایمان و پاک، طالب ازدواج با شما خواهد بود و به اذن الهی محقق می‌شود .
البته به نظر می‌آید که تمایل دارید این مسئله در ابتدا مخفی باشد و بعد از مدتی علنی شود. اطرافیانتان تغییرات مثبت و زیبایی در روحیه و تعاملتتان مشاهده می‌کنند. خودتان نیز، اثرات این وصلت و عهد مبارک را در زندگی خود احساس می‌کنید .
وقتی احساس آرامش و امنیت و نشاط روحی را به دلیل این پیوند مبارک حس می‌کنید، دنیا و اطرافیانتان را زیبا و در نشاط و خوشی می‌بینید. به عبارت دیگر به دلیلِ دل‌خوشی، زیبایی‌ها به چشمتان می‌آید. فرزندان خوب و صالح، از برکت این پیوندِ مبارک است، که در دامانتان به یاری خدا پرورش می‌دهید. ( دسته گل سفید)

 

توصیه می‌شود

در همه حال شاکر خدا باشید و بر او توکل کنید.  به دارائی‌هایِ زندگی خود که از فضل خداست، نگاه کنید. با دیدن آنها به معبود خود توجه کرده و در مسیرش از آن بهره ببرید. ایمان و اخلاق نیکو را در الویّتِ انتخاب همسر قرار دهید. اگر خواستگارانی با این صفات داشتید، با توکل و مشاوره، آن را بپذیرید،که زیبایی روح و جسمتان را برایتان به ارمغان می‌آورد. در پرورش روحیه ایمانی خود تلاش کنید، تا ظاهر و باطنتان را بیش از پیش زیباتر می‌کند. به نماز اول وقت توجه کنید، که برکات مادی و معنوی زیادی در زندگی به شما هدیه می‌شود. 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.